Gezond afvallen met Herbalife

In de afgelopen 27 jaar hebben wij honderden mensen mogen begeleiden bij het afvallen, afslanken en het behouden van die gezondere levenswijze.
We hebben alle kennis en ervaring van die tijd samengevat, deze tips en weetjes zijn daar het resultaat van.

Voorbereiding

Nog voordat u begint met afslanken is het belangrijk om u voor te bereiden, een goede start brengt veel voordelen met zich mee in de loop van het programma en bij het halen van uw doelen.

Neem ’s ochtends uw maten op met een meetlint, zo heeft u een goed beeld van de start, voortgang en dus ook het resultaat van wat u doet. Neem de volgende maten op:

  1. De hals, onderaan de hals
  2. De dikste en dunste gedeelte van uw buik/taille
  3. Onder de borst en borst over de BH bij vrouwen
  4. Het breedste gedeelte van de heup
  5. Uw rechter bovenbeen (hoog)
  6. Uw rechterarm net onder de oksel (laat hiervoor uw arm hangen)

Voor vrouwen is de gezonde maximale buikmaat 85cm, voor mannen 95cm. Als u hierboven valt is het afslankprogramma van Herbalife een goede aanbeveling.

Neemt u zich daarna het volgende voor:

  1. Stel uw doel vast in kledingmaat en in buikmaat. Heeft u kleding in de gewenste maat, hang dat dan in het zicht, het helpt u motiveren.
  2. Stel de startdatum vast, en laat dit geen datum in de (verre) toekomst zijn.
  3. Wilt u begeleiding door zelf elke week even te bellen of contact door WhatsApp? Geef dan bovenstaande punten door. Zo helpen wij u succes te behalen.

Herbalife is gebaseerd op een simpele en gezonde levenswijze, een actieve levensstijl volt vanzelf.

HEALTIER AND HAPPIER is het motto van Herbalife Nutrition.

Weetjes

Eet je te grote porties, te vaak of teveel calorieën, dan kom je aan, start de eerste maand met tweemaal daags 3 lepels als vervanging van maaltijden.

Wist u dat granen, brood en pasta helemaal niet zo heel gezond voor u zijn? Het is doorgekweekt en velen krijgen er een opgezette buik van. Heeft u hier last van? Dan help het verminderen van inname u.

Eet je te weinig, dan bouwt je lichaam vet op rond de buik, het hart en de hersenen (intrensic vet) terwijl u wel afslankt. Dit komt door spierverlies, bindweefselverlies. Of u slankt simpelweg niet af.
U valt sneller af als u tweemaal daags 3 lepels shake neemt de eerste maand om tekorten in te halen. Dit laat zich zien door het afslanken in aantal centimeters (voorbereiding) maar uw gewicht blijft nagenoeg hetzelfde.

Herbalife Nutrition zorgt ervoor dat u alles binnenkrijgt wat u nodig heeft, terwijl het aantal calorieën minder is. Bij juist gebruik valt u dus af op basis van vet.

Drink veel puur water, vet verlaat het lichaam via uw urine en transpiratie. Veel drinken reinigt het lichaam.

Onze tips bij Herbalife Nutrition

  1. Start met een vol glas puur water en doe dit voor elke maaltijd en tussendoortjes. Een totaal van 6 grote glazen is minimaal. Let op, thee en koffie zijn geen water.
  2. Maak uw shake klaar in waar u tegen kan en hoe u het lekker vind. Probeer uit of u het in bijvoorbeeld yoghurt, kwark, melk of havermelk lekker vind. Shaken en drinken of roeren en lepelen is dan ook een persoonlijke voorkeur. Doe de shake niet in vruchtensappen en voeg alleen bessen toe als fruit, dat voorkomt dat het hongergevoel snel terugkomt. Drink eventueel Thermojetics theedrank bij de shake om de vetverbranding te stimuleren.
  3. Gebruikt u bijpassende en uitgebalanceerde supplementen van Herbalife? Neem die dan in na het nemen van de shake. En drink daar een Thermojetics of andere gezonde thee bij.
  4. Heeft u problemen met uw stoelgang als gevolg van een gezondere levensstijl? Drink dan eens een multivezeldrank met vele soorten oplosbare en niet oplosbare vezels door de shake. Dit reinigt uw darmen en de kruien-vezel combinatie zorgt voor een betere opname van uw voeding. Ook kan het nuttig zijn 3 theelepels lijnzaad door uw shake te mengen.
  5. U kunt een shake met Formula 1 ook afwisselen met een heerlijke Triblend shake banaan of koffie karamel. Die is alleen in water al prima.
  6. Bij uw eerste bestelling zit een uitgebreide brochure, lees die aandachtig door. Heeft u deze brochure niet meer? Laat het ons dan weten.
  7. Uw derde maaltijd kan meestal anders in balans, eet 250 gram groenten (gekookt of gewokt) en vul dit aan met rauwkost. Niet meer dan 75 gram voor vrouwen en 100 gram voor mannen aan kip, kalkoen, vlees of vis. Paneer uw vis niet. Neemt u zalm, kabeljauw of platvis, dan kan 150 of 200 gram ook.
  8. Bekijk onze webwinkel eens voor tussendoortjes.
  9. 80% van het resultaat dat u behaalt is blijvend maar vergeet niet dat een gezonde levensstijl (driemaal daags een half uur wandelen of fietsen) ook belangrijk is. Het zet een continue vetverbranding op gang en uw spieren worden gevoed door de nodige goede proteïnen en voedingsstoffen.
  10. Starten met sporten mag ook recreatief maar niet langer dan 40 minuten intensief en maximaal twee maal per week. Anders houdt het lichaam weer vetten vast. Neem na het sporten een extra shake.