Simpel, lekker en het werkt!

Het afslankprogramma van Herbalife

Hoe ziet het afslankprogramma van Herbalife er uit? Welk programma volgt u als u af wilt vallen met Hervalife Nutrition? Zomaar twee vragen die vaker voorbij komen bij nieuwe (maar ook nog wel eens wat meer ervaren) gebruikers van Herbalife Nutrition.

Afvallen met Herbalife

Met onderstaand programma, waarin de producten van Herbalife centraal staan:

Twee shakes per dag
Van twee lepels (24 gram) poeder, in halfvolle melk of halfvolle yoghurt, kwark of alternatieve melk.
Gebruik geen sappen. Voeg eventueel lijnzaad of wat bessen toe óf neem naast uw shake een expressreep.

Een warme maaltijd
Verdubbel uw normale hoeveelheid groenten en halveer het aantal koolhydraten (aardappelen, rijst, pasta's).
Vermijd frituur. Als vlees kunt u 100g. kip, kalkoen, rundvlees of ongepaneerde vis nemen. Wokjes zijn ook prima.

Tussendoor
3x een proteïnesnack van Herbalife Nutrition, bijvoorbeeld een halve bar, gourmet tomatensoep, sojanootjes, vanille shakemix.
Een alternatief is een bakje magere kwark met Stevia druppels; een lichte cracker met dikke cottage cheese (met kruiden) of bijvoorbeeld een stukje (50g.) makreel.

Anderhalf tot twee liter water of water en thermojetics.
Water en thermojetics zijn puur en voeren het vet af.
De aangeraden hoeveelheid water is 0.30 l. per kilo lichaamsgewicht, bij warm weer en lichaamsbeweging wordt dit meer.

Afvallen met Herbalife tips

  1. Mijn nummer één tip; houd het simpel! Bel gerust om te horen hoe ik dat doe.

  2. Fruit wordt onrijp geplukt en bevat daardoor minder goeds als we denken.
    Door de hoeveelheid suiker wordt uw insulineaanmaak verhoogt, dit veroorzaakt trek,

  3. Proteïnen zorgen voor minder trek.

  4. Groenten zoals wortels bevatten ook veel koolhydraten, deze doen hetzelfde als fruit. U krijgt er trek van.
    Neem bleekselderij om op te kauwen, komkommer mag ook, maar is geen alternatief voor de nodige proteïnen om uw spieren te voeden.

  5. Vermijd sauzen en boter, olijfolie is beter.

  6. Beweeg minimaal twee maal daags een half uur stevig door te wandelen of te fietsen.
    Sport per week niet vaker dan twee keer tussen de 35 en 40 minuten. Niet langer.
    Het hormoon Cortisol wordt dan aangemaakt en maakt het afslanken veel lastiger, loop trappen waar dat kan, of sta op uit uw stoel zonder uw handen te gebruiken.
    Of balanceer uzelf op één been.

  7. Weet uw meetpunten!
    Buik, heup, onder de borst, bovenbeen, bovenarm (overal het breedste gedeelte), en meet dit elke week.
    Ik ben benieuwd naar uw voortgang, app/bel/mail gerust! Dan geef ik u vrijblijvend extra tips en handigheidjes.

  8. Ik sta voor u klaar, maak daar gebruik van.
    Met extra tips, variaties, hulp, een luisterend oor, en heel erg veel (persoonlijke) ervaring.
    Het is vrijblijvend en kost u niets als u een programma volgt met producten die u bij ons heeft gekocht.

Verhoog de vetverbranding en bevorder de reiniging

  • Kruiden vezeltabletten, Aloë Vera Max concentraat of Aloë Vera Mango concentraat horen eigenlijk altijd bij de shake voor de reiniging en opname van de darmen. Persoonlijk merkte ik dat ik door het gebruik van deze producten snel fitter werd.

  • Neem vier tot zes keer per dag een Thermojetics Theedrank met koud of warm water.

  • Thermojetics Geel helpt uw bloedsuikerspiegel te stabiliseren en stimuleert de vetverbranding.

  • Neem Thermojetics Complete als tussendoortje tussen de maaltijden heen. Dit helpt u uw vetverbranding te verhogen.